Home » today » Technology » Steam Deck Review: Is It Worth the High Price in Norway?

Steam Deck Review: Is It Worth the High Price in Norway?

Det⁤ er tydelig at forfatteren er​ frustrert ⁣over de høye prisene​ på Steam Deck i Norge sammenlignet med USA. Selv om konsollen‍ får ros for sin kvalitet og spillopplevelse, er prisen en stor hindring for forfatteren. Det virker som om forfatteren virkelig ønsker å anbefale Steam‍ Deck, men de⁤ høye prisene ⁤gjør det vanskelig for dem å gjøre det. Forfatteren håper at prisene‍ vil synke til ​et mer akseptabelt nivå⁢ i Norge, slik at de kan gi konsollen den karakteren‍ den fortjener.Det er tydelig at forfatteren er frustrert over de høye prisene på Steam Deck i Norge sammenlignet med USA. Selv om de anbefaler konsollen, er de tydelig skuffet over den norske prissettingen. Forfatteren mener at ​den⁢ høye prisen ødelegger ‍for⁤ et ellers flott produkt, og de anbefaler å vente til ⁣prisene synker til et mer ⁣akseptabelt nivå. De understreker også viktigheten av å kjøpe OLED-versjonen hvis man har råd. Til slutt påpeker de at de ikke kan gi en karakter til konsollen på⁣ grunn av de norske prisene, ‍men at den amerikanske prisen ville fortjent​ en ⁢høy karakter.ntar. Men om ⁢prisane går ned, vil eg gjerne gi den ein høg karakter.

p>Det er synd at norske forbrukere må betale så mye mer for Steam⁣ Deck enn amerikanske forbrukere. Det virker urettferdig at prisen⁣ er så mye høyere her,⁣ spesielt når man ​ser på den store forskjellen i pris. Det er forståelig at prisen kan være høyere på grunn av ⁤meirverdiavgift, men den norske prisen virker ekstremt høy i forhold til den amerikanske prisen. ⁣Det er synd at dette ødelegger for et ellers ⁣flott produkt.‍ Jeg håper at norske forbrukere snart vil kunne få ‍tilgang til Steam Deck til en​ mer rimelig pris. Inntil da, vil ⁤jeg anbefale⁣ å vente med å kjøpe‌ den norske versjonen, med mindre man har råd til å betale den høye prisen.

Det er ⁢tydelig at forfatteren ⁤er frustrert over de høye prisene på Steam Deck i Norge sammenlignet med USA. Selv om de anbefaler konsollen, er de tydelig skuffet over prisnivået og mener at det ødelegger for produktet. De påpeker at​ OLED-versjonen fortjener⁢ en høy karakter, men⁢ at de ikke kan gi den‍ på grunn av de norske prisene. Til slutt anbefaler ⁢de å vente til prisene synker ​til et mer akseptabelt nivå.

nå. Men om prisen skulle bli justert ned til eit meir fornuftig nivå, ville⁤ Steam ⁢Deck utan tvil fortent ein høg karakter.

full pott om ikkje‌ for dei høge norske prisane.

rtent ein høg karakter om ikkje for dei høge norske ⁣prisane.

seg, og ⁢eg kan⁤ berre koble av. Det⁣ er ein luksus eg ikkje visste eg trong.

Men‌ den norske​ prisen er ein stor stikk i hjartet. Eg vil anbefale Steam Deck til alle ⁢som vil⁣ ha ‍ein kraftig handkonsoll, men ikkje til den prisen. Om du har moglegheit ⁤til å kjøpe den i utlandet til ein betre pris, så ‌gjer det.

Steam Deck er ein fantastisk konsoll, men den norske prisen gjer det vanskeleg å ​anbefale han.‍