Duchess Meghan won the trial with the tabloid Mail on Sunday

The Court of Appeal thus upheld the February verdict of the lower court. World agencies reported the verdict.

“The appeal is dismissed,” the judge said, according to AFP. “The Court of Appeal confirms the judge’s (previous) decision that the Duchess had reasonable expectations of respecting her privacy,” he added.

A London court has previously ordered the publisher of Mail on Sunday, Associated Newspapers, to pay £ 450,000 (CZK 13.6 million) in legal costs.

The 40-year-old Duchess of Sussex sued Associated Newspapers after Mail on Sunday published a handwritten letter from August 2018 in five articles to her father, Thomas Markle, in five articles. The Duchess wrote the letter after her marriage to the British Prince in 2018. The letter was handed over to the Boulevard by Markle himself.

.

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Trending